windows 7 laptop start op maar geeft zwart beeld bij aanmeldings, iemand oplossing?

oké ten eerste, batterij eruit en erin doen helpt niet.

ik druk op aan knop->druk normale modes opstarten-> welkom bij windows-> muis komt in beeld maar ipv het blauwe aanmedl scherm waar je wachtwoord in moet voeren krijg ik zwart scherm.

>normale modes: niks
>veilige modes: niks
>veilige modes met opdrachtenpomp: niks

hp pavvilion G6
Windows 7
AMD quadcore A6

ik kreeg te horen dat de desbetrefende persoon zijn laptop uitdeed tijdens een mcafee update en toen hij hem aandeed gebeurde er dit.

iemand met hetzelfde probleem en die hier iets op weet?

bvd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Systeemherstel is een mogelijke optie

Maar probeer het eens om het met de opstartherstel aan de gang te krijgen.
Daar systeemherstel niet altijd wenselijk is.

Anders verwijder alle accounts, opdat je je niet hoeft in te loggen ( als dat mogelijk is, met meerdere accounts zou dit namelijk niet zonder slag of stoot kunnen ).
Daarna een herstart en dan opnieuw een account aanmaken.